Piante suluzioni industriali di climatizazione

A fabbrica ùn hè più una superposizione simplice di dipartimenti di pruduzzione è trasfurmazioni in u cuncettu tradiziunale, ma un spaziu cumpletu chì include amministrazione, R & D, produzzione, almacenamento, logistica, ricezione, uffiziu, ristorante, logistica, parcheghju è altri lochi. Dunque, i bisogni di a circulazione di l'aria è di u cunfortu sò più alti, tanti fabbriche è attelli di purificazione utilizanu climatizazione industriale di pianta, per risolve questi prublemi è maximizà l'efficienza di u travagliu.

L'ambiente in cui vivemu hè pienu di polvera è batteri. Questi microorganismi anu ancu un altu requisitu per l'ambiente. In parechji centri di ricerca microbiale, u sistema di purificazione di l'aria condizionata industriale di a pianta hè favuritu da i circadori. Questi microorganismi sò in ogni locu. Ùn pudemu micca sentu nunda in i tempi ordinali, ma una volta chì u nostru corpu hà malatie o dolore, i batteri in l'aria sò prubabilmente fatali. Tuttavia, ci sò parechje cose chì ponu esse realizatu solu sottu a cundizione di polvera è asettica. Per esempiu, i prughjetti di purificazione anu bisognu di installà l'aria condizionata di purificazione di più di 10000 livelli.

1. attellu Factory suluzione cintrali aria condizionata: unità centrifugal high efficienza + unità fan coil

2. Vantaghji di a suluzione cintrali di climatizazione di l'attellu di fabbrica:

1. Siccomu a pianta hà esigenze elevate per a capacità di refrigerazione, a sicurità, a fiducia è l'efficienza energetica, hè cunsigliatu per selezziunà unità centrifuga d'alta efficienza o chiller à vite;

2. In grandi fabbriche è attelli, a capacità di rinfrescante hè persa rapidamente, è u costu di u funziunamentu hè statu assai altu. Hè ricumandemu di selezziunà u cooler d'acqua cù u costu di operazione bassu.

3. Cundizioni per esse scuntrati da a suluzione centrale di climatizazione di a pianta:

1. L'unità centrifuga copre una grande zona è hà bisognu di preparà un ambiente spaziosu per a stallazione.

2. A pianta hà da furnisce un certu spaziu per mette l'armarii rinfriscati à l'acqua, è deve esse abbastanza spaziu per u ritornu di l'aire, è a pusizione di u tettu di u duttu di l'aire friddu deve esse furnitu.


Tempu di Postu: Aug-02-2021