Approvazione UL - BlackShields DC powered Air conditioner hà passatu a certificazione UL

BlackShields hè felice d'annunzià chì 2 mudelli di climatizzatore d'aria per armadiu alimentatu DC chì hè persunalizatu per un cliente di i Stati Uniti anu passatu l'approvazione UL. Dopu assai teste è ispezioni, i Underwriters Laboratories firmavanu l'appruvazioni UL per i mudelli 2 di climatizzatore DC.

Semu orgogliosi chì u condizionatore d'aria alimentatu DC hè dotatu di un inseme di controller chì include un controller, un driver DC Compressor è una prutezzione di fulmini chì hè R&D da BlackShields. Questu significa chì BlackShields pò furnisce un climatizzatore DC più diversu cù appruvazioni UL à a dumanda di u cliente.

BlackShields produce un climatizzatore DC cabinet chì hè largamente utilizatu in i siti di Telecom senza rete elettrica o utilizendu un alimentazione hibrida.

L'aria condizionata DC hè dotata di un compressore alimentatu da True DC (senza inverter) è di ventilatori DC chì ponu aghjustà a velocità in basa di a dumanda di rinfrescante in l'armadiu. U fornimentu di energia di l'armadiu DC powered Air conditioner hè -48V chì pò esse diretta direttamente da a batteria in i siti. U compressore DC pò principià dolcemente per evità u currente inrush per dannà u generatore.

BlackShields furnisce un armadiu alimentatu da DC Aria condizionata (capacità di raffreddamentu da 300W à 4000W) per diverse applicazioni.

Per piacè cuntattate cun noi per più dettagli.

g (1)
g (2)

Tempu di posta: 29-lugliu-2021